nuffnang ads

<-- nuffnang -->

Wednesday, June 22, 2011

manik tabur dan bunga labuci




Busana milik hidayah yang sangat berminat dengan design manik tabur.Hampir setiap kali tempahan pastinya manik tabur...cuma kali ini saya berikan sedikit kelainan dalam design manik tabur yang selalunya digabungkan dengan kilauan batu tapi kali ini digabungkan pula dengan bunga labuci...sebenarnya busana ini adalah hadiah dari saya kepadanya...alhamdulillah surprise saya menjadi...kredit untuk hidayah sebab salah sau regular customer saya...

0 luahan rasa:

Post a Comment

manik tabur dan bunga labuci




Busana milik hidayah yang sangat berminat dengan design manik tabur.Hampir setiap kali tempahan pastinya manik tabur...cuma kali ini saya berikan sedikit kelainan dalam design manik tabur yang selalunya digabungkan dengan kilauan batu tapi kali ini digabungkan pula dengan bunga labuci...sebenarnya busana ini adalah hadiah dari saya kepadanya...alhamdulillah surprise saya menjadi...kredit untuk hidayah sebab salah sau regular customer saya...

0 comments:

Post a Comment