nuffnang ads

<-- nuffnang -->

Friday, September 21, 2012

Salam Pertemuan....

Assalamualaikum buat semua pengunjung blog ini...Sememangnya sudah lama saya menyepi dari dunia blog..Boleh dikatakan sudah bersawang dan agak usang sebab dah lama ditinggalkan..Kesibukan tugas di pejabat membataskan masa untuk bersantai di bLog..Tugas sampingan masih lagi diteruskan kerana minat.Walaupun masa yang amat terbatas,bila hati dah terpaut...kesibukan akan tetap diatasi walaupun masa yang agak panjang diperlukan.Kepada pelanggan yang masih menunggu...semuanya akan disiapkan hingga selesai...Insyaallah.Sesungguhnya penghijrahan memang ada hikmah yang tersirat...Keredhaan atas apa yang berlaku menjadikan diri ini lebih berani dan aberdikari serta lebih yakin dalam melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan.Cuma hat i ini amat terkilan kerana wujud manusia yang dengki kianat bila ada insan yang dirasakan lebih baik...Bagi saya itu semua adalah lumrah kejadian Allah.. Ingin saya kongsikan rasa terkilan hati dengan sikap rakan sekerja yang suka menikam orang lain..Saya percaya dengan kata-kata dari seorang pendengar SuriaFm tentang hukum karma di mana berbuat baik akan dibalas baik dan sebaliknya...Pengalaman lalu menjadikan saya lebih berhati-hati dalam memilih kawan walaupun nampak baik,tetapi jangan menilai dengan cepat tetapi kenali dulu....Allah itu Maha Mengetahui apa yang terbaik buat diri kita..Penghijrahan membawa seribu satu pengalaman yang amat bermakna dalam kerjaya...Segala nya akan ditempuhi walau terpaksa belajar dari bawah...Walaupun sibuk seharian,tetapi bahagia dalam melaksanakan amanah yang dipikul...Buat semua...nukilan hati ini hanyalah sekadar berkongsi pengalaman diri...tiada apa yang perlu dipanjangkan...Semoga bertemu lagi nanti...Nantikan hasil saya yang masih dalam simpanan dan menunggu masa hntuk dikongsi nanti...Insyaallah..

0 luahan rasa:

Post a Comment

Salam Pertemuan....

Assalamualaikum buat semua pengunjung blog ini...Sememangnya sudah lama saya menyepi dari dunia blog..Boleh dikatakan sudah bersawang dan agak usang sebab dah lama ditinggalkan..Kesibukan tugas di pejabat membataskan masa untuk bersantai di bLog..Tugas sampingan masih lagi diteruskan kerana minat.Walaupun masa yang amat terbatas,bila hati dah terpaut...kesibukan akan tetap diatasi walaupun masa yang agak panjang diperlukan.Kepada pelanggan yang masih menunggu...semuanya akan disiapkan hingga selesai...Insyaallah.Sesungguhnya penghijrahan memang ada hikmah yang tersirat...Keredhaan atas apa yang berlaku menjadikan diri ini lebih berani dan aberdikari serta lebih yakin dalam melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan.Cuma hat i ini amat terkilan kerana wujud manusia yang dengki kianat bila ada insan yang dirasakan lebih baik...Bagi saya itu semua adalah lumrah kejadian Allah.. Ingin saya kongsikan rasa terkilan hati dengan sikap rakan sekerja yang suka menikam orang lain..Saya percaya dengan kata-kata dari seorang pendengar SuriaFm tentang hukum karma di mana berbuat baik akan dibalas baik dan sebaliknya...Pengalaman lalu menjadikan saya lebih berhati-hati dalam memilih kawan walaupun nampak baik,tetapi jangan menilai dengan cepat tetapi kenali dulu....Allah itu Maha Mengetahui apa yang terbaik buat diri kita..Penghijrahan membawa seribu satu pengalaman yang amat bermakna dalam kerjaya...Segala nya akan ditempuhi walau terpaksa belajar dari bawah...Walaupun sibuk seharian,tetapi bahagia dalam melaksanakan amanah yang dipikul...Buat semua...nukilan hati ini hanyalah sekadar berkongsi pengalaman diri...tiada apa yang perlu dipanjangkan...Semoga bertemu lagi nanti...Nantikan hasil saya yang masih dalam simpanan dan menunggu masa hntuk dikongsi nanti...Insyaallah..

0 comments:

Post a Comment